Gördüm haberim var ilgili düzenlemeden.
Devletimiz sağolsun. Girişimde bulunmak isteyenlerin önünü çok güzel kesmesini biliyorlar.
250 araç şartı - 500-600 bin sermaye şartı vs.vs.vs.vs bir çok şart koymuşlar.50-100 scooter ile girmek isteyen ne yapacak ? Giremeyecek.
Peki kim girecek kim kazanacak ? Parası olan kazanacak yine.
Kimdir bu parası olanlar ? Onuda başkası bulsun hiç uğraşmak istemiyorum.
Kelimesi kelimesine aynı dusuncedeyim
Bunu anlatmak istemiştim