Boşuna uğraşmayın veya danışmanlık almayın önce bu is için çıkarılan kanunu inceleyin gereken şartları karşılayabilir misiniz ona bakın karsiliyorsaniz girin bu işe yoksa zaten hiç düşünmeyin
Bu işe lisans şartı getirdiler
Gördüm haberim var ilgili düzenlemeden.
Devletimiz sağolsun. Girişimde bulunmak isteyenlerin önünü çok güzel kesmesini biliyorlar.
250 araç şartı - 500-600 bin sermaye şartı vs.vs.vs.vs bir çok şart koymuşlar.50-100 scooter ile girmek isteyen ne yapacak ? Giremeyecek.
Peki kim girecek kim kazanacak ? Parası olan kazanacak yine.
Kimdir bu parası olanlar ? Onuda başkası bulsun hiç uğraşmak istemiyorum.