Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biliyorsunuz son zamanlarda martı gibi scooterlar illlerde yaygınlaştı.
Benimde aklımda ilk partide 15-20 adetlik bir scooter ile bu işe girmek var şuan araştırma aşamasındayım.Kendime bir il belirledim.

15-20 aracın - servisi - yedek parçası - geliri gideri sizce ne olur bir fikriniz varmı ?

Karşılıklı görüşlerimizi bildirerek bu konuyu tartışmak isterim.
Boşuna uğraşmayın veya danışmanlık almayın önce bu is için çıkarılan kanunu inceleyin gereken şartları karşılayabilir misiniz ona bakın karsiliyorsaniz girin bu işe yoksa zaten hiç düşünmeyin
Bu işe lisans şartı getirdiler