3 ay önce R10 dan duyurduğum uygulama. Pek sağlıklı değil. Engellediğim kurumlardan hala mail ve SMS gelmeye devam ediyor. Ayrıca her mesaj gelen kurum da liste de yok. Ama iyileştirilir ve hataları giderilir diye bekliyoruz bakalım.