Değerli dostlar Allah hepinizden razı olsun çok teşekkür ederim sağ olun var olun.

Oğlumuzu tekrar acile getirdik ve tekrar yatışı yapıldı 😔









SAKIN BİONTECH AŞISI VURULMAYIN!