masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maliyetinden bile ucuz satmışım benzer farklı bi ürün göndermeyi düşünüyorum ya da boş kargo gönderip kağıda özür notu yazıp numara bırakayım ulaşanlara geri iade ödemelerini göndereyim diyorum
Bunu sakın yapmayın. Tek seferde birçok kuralı çiğnemiş olursunuz. İptal etseniz daha az zarar edersiniz.

Siparişleri ya iptal edin ya da zararı kabullenip ürünleri gönderin. Alternatif yol arayışınız daha fazla zarar verir.