SerimGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
winhttrack ile yapmış olabilir
yok dostum öyle değil phpye çevirdi ve biz onu yayınlamıştık site çalma felan yok ortada r10'u başka bir temayla başka bir sitede yayınlandığını düşün