Bundan 3 ay önce trendyol da 2 üründe fiyat kısmına stok stok kısmına ise fiyat yazmıştım. 600 küsür sipariş geldi. Ne yaptıysam iptal ettiremedim. Sipariş başına 25+ kdv para cezası keseceklerdi. Bir şekilde müşterilerin telefon numaralarını buldum ve yanlışlık olduğunu izah edip kendilerinin iptal etmelerini söyledim. Kendileri iptal ettiğinde ceza kesmiyorlar. Tek tek arayarak 300 siparişi iptal ettirdim. Geriye kalan 300 siparişi ise son gün kendim iptal ettim. 3 aydır ceza kesmediler. Ne ben onları aradım ne onlar ceza kestiler.