Hocam öncelikle geçmiş olsun, ürüne indirim girince nasıl çok sipariş gelmiş?
Geçenlerde de birisi bot kurmuştu indirim olunca. Orijinal kulaklığı 68 tl'ye alın marifetmiş gibi bir de konu açmıştı. İnsanların açığından faydalanmak milletin hoşuna gidiyor herhalde.