Hocam eğer bir yanlışlık yapıldıysa kısa yolu aramak yerine zarar ne olursa olsun doğru bir şekilde iş yapmanın taraftarıyım. İnanın zarar ettiğiniz rakam kadar mutlaka bir yerden kazanırsınız fakat bu aşamada bin bir dalavere ile insanların ürünleri iptal etmeye çalışmak hiç hoş bir durum değil. Bence bundan sonraki süreçte bu size ders niteliğinde olsun.