bunu fırsat bilerek inadına alan kişiler var. zaten forumda da görüyorsunuz bir promosyon olunca "sömürün arkadaşlar" kafasında konu açılıyor. bu yüzden hata yapma lüksünüz yok.

ürünleri göndererek daha dikkatli devam edebilirsiniz ve bu size acı bir tecrübe olarak kalır. ama mağaza puanınız düşmez.
siparişleri iptal edersiniz ve ceza alırsınız.
ya da durumu özetleyen bir not ve bir hediye ile paketi gönderip iade etmelerini rica edersiniz. hediye onlara kalır. ama bazıları damarınıza basacaktır. ölücü çok malum.