2 üst mesajımda belirttim hocam cezasız iade olarak işlem yaptığımızı aynı yolu izleyebilirsiniz.
Hocam bu durumu direkt kargoya söyleyim mi yani yanlış fiyat girmişim vs vs diye. Yoksa direkt normal olarak kargoya verip 1 saat sonra arayıp iptal edin mi diyim