masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İptal edince sisteme ne olarak düşüyor? Tekrar çıkışı yapılması gerekmiyor mu? ya da ne bileyim tazmin olayına düşmüyor mu
2 üst mesajımda belirttim hocam cezasız iade olarak işlem yaptığımızı aynı yolu izleyebilirsiniz.