AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden veriyorlardı hocam. Şuanda ki durumu bilmiyorum. Bende günde 2 paket kullanıyorum, tanidığım birisi 45 sene içmişti ve 2 günde biraktı. Inanmasam da tamamen iradeyle alakalı.
bende daha önce bırakmıştım hocam evet iki günde bırakılıyor fakat nikotin almam gerekiyor üzerimde çok stres var ve her geçen gün artıyor. sigara ciğerleri bitirdi .