Eskiden veriyorlardı hocam. Şuanda ki durumu bilmiyorum. Bende günde 2 paket kullanıyorum, tanidığım birisi 45 sene içmişti ve 2 günde biraktı. Inanmasam da tamamen iradeyle alakalı.