karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullanılmıyor işte ben buradayım haberlerde açıldığını gördüğünüz için kullanılıyor demeyin içi boş binalar döküntü
Bende KKTC den yeni geldim kapalı maraşta şuan denize girebiliyormusun? Halk plajı nezaman açıldı? Oradaki binaların durumunu ben de biliyorum. Sizin açılmaktan kastınız nedir? Daha düne kadar o bölgede halk denize bile giremiyordu.