karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir şey çıkmaz oradan Avrupa birliği ve ABD izin vermez orayı Türklerin kullanmasına sadece bir hamle olarak açıldı kısacası gösteriş.
Kapalımaraş şuan kullanılıyor. Hangi izin? Şuan zaten açık.