ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
YouTube murat boyraz tavsiye ederim
ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logo tasarımını Adobe Photoshop değilde Adobe illüstratör ile yapmalısın
ruacoronal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklımda 2010da facebookta wwe karakterlerinin etrafına glow tail çizdiğim zamanlar geldi pentoolla cs3 ile... zaman çok hızlı akıyor... basit araçların kullanımı ile başla ama logo, afiş vs için illustrator kullanmak şart 😊
Sırası ile adobenin tüm versiyonlarına el atmak istiyorum. Verdiğiniz video ve kişilere göz atacağım teşekkürler.