Ben bir daha iki firmaya da kurumsal üyelik almıyorum. Bu gördüğüm belki yüzüncü konu. Silver üyelik iyi gider.
Kurumsal üyeliklere vereceğim 5000 lirayla reklam yaparım + linç altında kalmam
@Coşkun Çetin; keşke kurumsal üyelik almadan yukarı taşıma hakkı satın alabilseydik.