3.5 Yıl önce r10.net'e üye olmuştum ve üyeliğim kabul edildiğinde o kadar mutlu olmuştum ki anlatamam ondan önce r10'un ne kadar büyük olduğunu biliyordum ve yine r10'da geziyordum.
R10 sayesinde ailemi oluşturdum, ve çok güzel network ağı edindim.
R10 sayesinde her gün kendimi daha ileriye atıyorum ve daha iyi yeniliyorum bu forumda olmaktan gurur duyuyorum


Hedef daha fazla ticarete ulaşmak!


Mutluluğumu belirtmek istedim arkadaşlar herkese iyi forumlar iyi ticaretler...