Umo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam başka bir kesintisi falan yok mu ve ay sonunda ödeme yaptığında bir kesintisi oluyor mu hocam
Komisyon bedeli + kargo dışında herhangi bir ödeme olmaz hocam.