Ailelerinin uyarması için biraz geç kalınmış sanırım 14-15yaşlarındalar laf dinlemezler pek, abileri varsa onlar bi ayar çekebilir
Kendilerini "adam" olarak görüyorlar maalesef
Ellerde sigara, sağa sola küfrediyor. Abileri var, abileri biraz daha iyi ama onlar da laf geçiremiyor işte.