Ne harika hizmet verenler gördüm Rank'ı yok, ne berbat hizmet verenler gördüm Kurumsalı, platini var ama içerikte kalite yok

Durum bundan ibaret... İnsanları rank'ı ile değerlendirmek yerine gerçek müşteri yorumları ve memnuniyet açıklamalarıyla ilgilenirseniz parayı çöpe atmamış olursunuz. Sonuçta herkes ekmeğinde ama bulgurun taşını ayıklamak sizin elinizde. Saygılar