Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, üst taraftan tam ortadaki bir dişi. Yaş 32 33 olması gerekiyor. Daha önce yaptırmıştı dişini. Yaptırdıdan kastığım ismini bilmiyorum önce orijinal dişleri küçük yapıp üzerine diş ekliyorlar o işlem oldu Manisadayız maalesef. 2 gün kadar idare etmesi yeterli. Maaliyetli bir şey değilde böyle oyuncak gibi bile olabilir sadece 2 gün idare edecek boyutta.
Kaplama yapılmış anlattığınıza göre hocam. Maalesef bu tarz durumlarda, eğer ki özel bir poliklinik var ise çevrenizde giderek, GEÇİCİ diş yapılmasını isteyebilirsiniz. Çok bir maliyeti olmayacaktır. Ancak onun haricinde, ısırma, koparma hareketleri yaparken, açıkta olan dişlerini kesinlikle kullanmasın. Kendi dişini kırma riski var. Bu süre zarfında sızlaması fazla olabilir.