Posey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Bazı yorumları okudum ancak forumda dişçiler de var.
Tam olarak ön üst dişi çıktıdan kastınız nedir? Hasta kaç yaşında ? Takma dişler mi çıktı? Yoksa kaplamalar mı düştü? PM atarsanız tel numaranız ile bilgilendirme yapayım. Nasıl bir çözüm olur bakalım. Ankara'da iseniz, yapılacak bir şey var ise, polikliniğimizi açabilirim.

Sevgiler
Merhaba, üst taraftan tam ortadaki bir dişi. Yaş 32 33 olması gerekiyor. Daha önce yaptırmıştı dişini. Yaptırdıdan kastığım ismini bilmiyorum önce orijinal dişleri küçük yapıp üzerine diş ekliyorlar o işlem oldu Manisadayız maalesef. 2 gün kadar idare etmesi yeterli. Maaliyetli bir şey değilde böyle oyuncak gibi bile olabilir sadece 2 gün idare edecek boyutta.