Maalesef değil asansöre 4 basamak var. Kızımın cici annesi engelli. Çocuğu olmadığından biz onu kızımızın ikinci annesi olarak görüyoruz ama bize gelirken öyle zorlanıyor ki. Ama kendim çözdüreceğim bir rampa vs yaparak.