benim evimin girişi engellilere uygun ancak diğer arkadaşların da dediği gibi ev meselesi çözülür bir şekilde ama genel ve ortak alanlar ile ilgili daha vizyoner bir yaklaşım gerektiriyor bu konu ülke çapında. Sorunun önemli kısmının da umursamazlıktan değil, aklına gelmemekten kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Hangisi daha kötü bilemedim!! Banka, market v.s. gibi yerlerde zaten her daim düşünülmesi gereken ancak düşünülmemiş engelli uygunluğu durumu, ne yazık ki insanların para verip tatil yaptıkları gayet şık ve güzel otellerde bile çoğu kez düşünülmemiş oluyor.