Çok doluyum bu konuda. Göç başladığında kira fiyatlarının artması ile zarar vermeye başladı. Daha sonrası huzur ve güven faktörlerinde eksiklik ile devam ediyor. Valla namusuyla para kazanan kartoncusu bile zarar ziyan yemin ederim, niye derseniz gecenin köründe çöpten konserve, plastik falan çıkartıp tekmeliyorlar (eziyor yani çuvalına sığsın diye)
Peçeteci bebeler maskesiz dibime giriyor, ona ayrı deli oluyorum. Geç saatlerde müptezel olanları da meydana çıkıyor ama bana bulaşan olmadı onlardan, şimdilik... Bunlar kişisel deneyimler. Ha kaldı ki ülke genelinde sorun var. Daha geçen gün çeteleşenlerin Türkleri bıçaklama haberini gördük.