Merhaba arkadaşlar hayırlı akşamlar bugün aklıma gelen bir ismi direk değerlendirip blog sitesi kurdum adsenseye başvuruda bulunmak istediğimde kodu siteme ekledim başarılı bir şekilde ilk kez yapışım değil daha sonra kodu siteme yapıştırdım tikini işaretleyip başvuruyu göndermek istedim kod sitede bulunamıyor daha sonra bir hata oluştu ve mailime otomatik olarak mail geldi zaten bir adsense hesabınız var diye ve arkasından 1 mail daha aldım zaten admob hesabınız mevcut diye ve belirtilen mail' de bu sitemi yeni alırken açmış olduğum gmail adresini alırken kurtarıcı e postası olarak eklediğim e postaya yönelik admob hesabı olduğunu belirten bir mail aldım durum karışık ve saçma geldi daha önce başına gelen var mı ?