Kadrolu devlet memurları ek iş yapamıyorlar, ticarete giremiyorlar vb. bunlar sözleşmeyle engelli durumda. Ama bildiğim kadarıyla sözleşmeli memurlarda böyle bir engel yok. Rutin işlerden hoşlanmadığım için memur olmak istemedim, istemiyorum.