Günde 5.3 saat kim çalışmışta biz çalışacağız
Edit : Hafta sonu yatış olunca 7.3 saat oluyor. Yine çok az.
657 sayılı Devlet Memurları Kanunu devlet memurlarının haftalık en fazla 40 saat çalıştırabileceğini belirlemiştir.
kanun böyle diyor hocam fazla çalışanlar var tabii ki onlar ek mesaiye girer