NetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok mesaj var okuyamadım ama mesajınız dikkatimi çekti

evet haklısınız parası içerde kalan mağazası kapananlar var

bir önceki mesajımda yıllık ciromu attım insanlara hırs azım olsun diye

birçok mesaj geldi her şey güllük gülistanlık değil arkadaşlar şuan hesabım saçma sapan bir konudan dolayı kapandı ve param içerde

1.5 aydır suspendi aşmaya calısıyoruz
Para içerde mal içerde nakit akışını sağlayamıyoruz toptancılarla ticaretimizin devam etmesi için borç kart bulup mal çekip baska hesaplardan satıyorum sırf toptancı ile aramdaki ticaret hacmi düşmesin süreklilik devam etsin diye

Bu hesabım kapansa bile pes etmek yok !
sonuna kadar devam edeceğiz

Kısaca özetim ilk mesajımdada söylediğim gibi burası kolay bir yer değil öyle yat kat hayali ile gelmeyin üzülürsünüz.. iyi bayramlar herkese
Hocam geçmiş olsun, bu hesabın askıya alma nedeni tam olarak nedir müşteri şikayeti mi hasarlı ürün gönderimi mi iade kabul etmeme mi tam olarak nedir. Örnek hasarlı ürün ise müşterideki ürünü istemeden yerine yenisini göndersek yada iade ise müşteri profiline göre ürün tutarı yüksek değilse gerekirse ürünü almadan para iadesi yapılsa çözüm olur mu ?
Geçenlerde amazon türkiye den blender set aldım içinden ölçü kabı kırık çıktı aradım müşteri hizmetlerini aradım iade edebileceğimi yada %15 para iadesi yapabileceklerini ilettiler hasarlı çıkan parçaya ait kanıt da istenmedi