karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış bilgilendirme yapmayın lütfen parası içeride kalan mağazası kapanan elindekindende olan insanlar var biliyoruz bu şekilde özendirmiş oluyorsunuz
Çok mesaj var okuyamadım ama mesajınız dikkatimi çekti

evet haklısınız parası içerde kalan mağazası kapananlar var

bir önceki mesajımda yıllık ciromu attım insanlara hırs azım olsun diye

birçok mesaj geldi her şey güllük gülistanlık değil arkadaşlar şuan hesabım saçma sapan bir konudan dolayı kapandı ve param içerde

1.5 aydır suspendi aşmaya calısıyoruz
Para içerde mal içerde nakit akışını sağlayamıyoruz toptancılarla ticaretimizin devam etmesi için borç kart bulup mal çekip baska hesaplardan satıyorum sırf toptancı ile aramdaki ticaret hacmi düşmesin süreklilik devam etsin diye

Bu hesabım kapansa bile pes etmek yok !
sonuna kadar devam edeceğiz

Kısaca özetim ilk mesajımdada söylediğim gibi burası kolay bir yer değil öyle yat kat hayali ile gelmeyin üzülürsünüz.. iyi bayramlar herkese