Diyorumki bugün ucuz domain diye konu açıp yarın domainlerim askıya alındı diye konu açmayın.
Hocam yıllardır 1-2dolara domain alınıyor köklü firmalardan. Teknob*k diye biri çıktı diye hepsi böyle olacak değil. Halihazırda böyle kampanya yapan firma var mı yok mu onu sordum, gelip buraya para kazanıyorsan o parayı ver diyorsunuz iyide ben 1₺ dahi kazanmıyorum kazanmaya çalışıyorum ama olmuyor. Ben istemez miyim para kazanmak, para kazanıp reg işini hiç düşünmemek inanın çok isterim. Saygılar..