Merhaba
Benim imkan sahibi olduğuma nasıl kanaat getirdiniz ilginç doğrusu.Herkes imkanına göre ve elinden gelen işi yapsın ozaman.En azından laf olsun diye iş yapmaktan iyidir.İnsanlar burada 1,2 5,10 lira ile iş yapmaya çalılıyor.Gidip dışarda mendil satsa daha iyi kazanır.Tabi bunu yapabilmek için kompleks olmaması lazım.
Nereden kanaat getirdim onuda soylim bi insan ucuz domain arıyorsa malum sebepten dolayı simdi başlık sizede şaka gibi geliyosa buda imkanınız varki bunu söyleyebiliyosunuz