AvangeQuick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes de sizin gibi imkan olmuyor mesef.

Merhaba

Benim imkan sahibi olduğuma nasıl kanaat getirdiniz ilginç doğrusu.Herkes imkanına göre ve elinden gelen işi yapsın ozaman.En azından laf olsun diye iş yapmaktan iyidir.İnsanlar burada 1,2 5,10 lira ile iş yapmaya çalılıyor.Gidip dışarda mendil satsa daha iyi kazanır.Tabi bunu yapabilmek için kompleks olmaması lazım.