pirovn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
0'dan kurmuş olduğum hesap için çekiliş ile takipçi alacaktım. Herkes çekiliş sonrası hesap ban yiyor diye belirtiyor o yüzden de çekiniyorum. Daha önceki hesaplarıma da 10-20k takipçi aldıktan sonra erişimler düştü anasayfaya falan çıkmamaya başladı postlar.
Bunun sebebi shadow ban değil bunun sebebi hesabınıza bomboş etkileşim yapmayan kitlenin gelmesi bot takipçiye kılıf uydurulup çekiliş denilmiş İnstagram gönderilerinizi başlangıçta takipçilerinizin küçük belirli bir kısmına gösterir onlardan gelen etkileşime göre paylaşımlarınız diğer takipçilerinize de gösterilir boş takipçi kitlesi gelip etkileşim göstermediği içinde diğer takipçilerin anasayfasına düşmüyor etkileşimler azalıyor. Fikrimce çekilişe (butik vb.) hesaplar olmadığı sürece katılmak bomboş bir hareket yarar değil zararı var o parayla doğal reklam al en azından 10k bomboş kitle geleceğine 500,600 etkileşim yapacak kitlenin gelmesi daha sağlıklı