Siteye gerek yok keşfetiniz, gönderi erişimleriniz, beğenileriniz, izlenmeleriniz, hikaye erişiminiz vs. normalden %90,95 daha az erişim alıyor ise ban yemişsinizdir.
bir diğer basit anlama yolu ise bir resim paylaşın ve açıklamasına # koyun daha sonra o hastage girin gönderiniz orada yoksa ban yemişsiniz. bu sektör ile ilgilendiğim zamanlarda hesapta ki gönderilerin açıklamalarını kaldırıyor 5,10₺ Değerinde reklam girip bandan hızlıca kurtuluyordum şuan ki durumu bilmiyorum ama denenebilir.
0'dan kurmuş olduğum hesap için çekiliş ile takipçi alacaktım. Herkes çekiliş sonrası hesap ban yiyor diye belirtiyor o yüzden de çekiniyorum. Daha önceki hesaplarıma da 10-20k takipçi aldıktan sonra erişimler düştü anasayfaya falan çıkmamaya başladı postlar.