Yandex mail DKIM ve DMARC konusu açmıştım, yüzde yüz inbox olacak şekilde ayarları vs. anlattım.
Haftada 1-2 pm geliyor yardımcı olmam için, elimden geldiğince yardımcı oluyorum tüm arkadaşlara.
Anydesk veriyorlar veya panel şifrelerini halledip çıkıyorum, para teklif edende oluyor kesinlikle almıyorum.
Yalnız şöyle bir durum var, benim postu gerçekten okusalar (uzunda değil 5 dakka sürmez) kendileri zaten yapabilir ama yinede bana PM atıyorlar

)