Hocam adınız Alperen diyedir. Sorunları çözebileceğinize inanılıyor forum içinde 😄😄
Adım Alperen ama r10 a 18 yaş altı biri kayıt olduğunda sıkıntı çıkar diye biraz tedirgin oldum o yüzden annemin adini verdim. Bazı konulara hakimim. Instagram'da yavaş yavaş o konya girecek.