erekaone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asla tartışma amaçlı değilim ya da baltalamak. Allah daha çok versin. Ama alıntıladığım yorumlara ben de katılıyorum. Bir önceki yorumumda kabaca bahsetmiştim. Ancak konu sahibi arkadaş dediğiniz gibi ABD'de yaşıyorsa onun açısından 0.000 zorluk ancak..
Bu konuda gaza gelecek arkadaşlara ben de kesinlikle bu uyarıları yapmak isterim. Emin olum kazın ayağı göründüğü gibi değil güzel insanlar. Amazon ortamı burada söylendiği gibi bal şerbet bir yer değil. Zaman, sermaye ve motivasyon konularında ciddi anlamda yoran riske sokan bir ortam. Evet engeller aşılır ancak emin olun o kadar kolay değil. Aynı eforla başka alanlarda çok daha başarılı olabilirsiniz.
Ben e-ticarete dropshipping ile başladım. Hala devam ediyorum çok şükür. (amazon dropship değil)
7-8 seneden fazladır e-ticaret yapıyorum uluslararası hatta e-ticaret üzerine master yapıyorum Düzenli tax ödeyen resale sertifikası iyi niyet sertifikası vs alabilecek çok uzun süredir aktif ABD şirketim de mevcut. Ancak üstüne basa basa söylüyorum TÜRKİYE'DE YAŞAYIP AMAZON ABD PAZARINDA REKBAET ETMEK HERKESİN HARCI DEĞİLDİR.

Edit: Uzun zaman önce yazdığım içeriği okumak isteyen olursa belki :
https://www.r10.net/dropshipping/245...eri-101-a.html
Anlatmak istediklerimi bilen insanlar anlıyor. Bilmeyenler ise konuyu görüp hesap açmaya gitti bile