Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhabalar
Bazen bana PM geliyor. "Hocam Instagram hesabımı açabilir misiniz? PC donuyor anydesk ile bağlanır mısınız?" Diye. Bunlar normal mi? Size de oluyor mu? Anlamadığım nokta şu. O kadar kapanan hesapları açma konuları varken neden bana PM geliyor. Böyle bir iddia da bulunmadım. Konu bile açmadım. Anydesk ile bağlantı istiyorlar. Riskli mi? Baktığımda hepsi 3-5 yıllık üyeler. Bilginiz var mı?