Merhabalar
Bazen bana PM geliyor. "Hocam Instagram hesabımı açabilir misiniz? PC donuyor anydesk ile bağlanır mısınız?" Diye. Bunlar normal mi? Size de oluyor mu? Anlamadığım nokta şu. O kadar kapanan hesapları açma konuları varken neden bana PM geliyor. Böyle bir iddia da bulunmadım. Konu bile açmadım. Anydesk ile bağlantı istiyorlar. Riskli mi? Baktığımda hepsi 3-5 yıllık üyeler. Bilginiz var mı?