Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye hep uzaylıları gelişmiş yaşam formu olarak görüyorlar anlamış değilim. Belki hayvandan farkı olmayan sadece içgüdüleriyle hareket eden türler vardır. Marslı keçinin uzay gemisine atlayıp dünyaya geleceğini düşünen varsa çok bekler.
Aynen bende böyle düşünüyorum.
1 trilyon galaksi ve her galaksiyede 100 milyar üzerinde güneş ve buna bağlı gezegenler var.
1 trilyon galaksi olsa ve her galakside 1 trilyon gezegen olsa, 1 trilyon x 1 trilyon kadar gezegen sayısı oluyor.
Hiç mi canlı türü yok bu gezegenlerde.
Matematiksel olarak imkansız bence. En az 100 milyon gezegende canlı vardır benim tahminime göre