Hocam yanlış anlamayın ama o zaman neden r10da script satışı diye kategori var?
Hocam script ayrı wordpress teması ayrı. R10da satılan temalar daha uygun, dilleri türkçe ve destekleri daha ulaşılabilir. Yani hizmetten kazanıyorlar. Ayrıca r10daki temalar ömür boyu lisans sizin dedikleriniz gibi değiller. Gerçekten orta seviyeli site kurmak isteyenler themeforesttan satın alıyorlar. Siz onların kalitesine yetişebileceğini düşünüyorsanız deneyin tabi.
Kalite dediğim ise bir temanız olsun ama hizmeti desteği, güncellemeleri düzenli olsun yeterli. Yoksa dandik temalara sahip mythemeshop bile dünya kadar satış yapıyor.