oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

kullanıcıları ömür boyu kendinize tutsak etmek istiyorsunuz. Ben abone olmam böyle bir sisteme, abone olanında aklından zoru vardır. Ödeme yapılmadığı zaman güncelleme alamama, içeriklere erişememe vs. gibi şeyler kullanılıyor zaten, fakat bu yöntem gerçekten aşırı geldi bana. Tabi ki yayınlayacağınız şeylerin kalitesi önemli burada ama yinede zor gibi.
Hocam her ay ödeme olmazsa herkes 1 ay üye olup tüm scriptleri bir kerede indirebilir. Zaten açık kaynaklı olacak. O zaman bana yeni script eklemeye bütçe kalmaz. Scriptler sadece kurumsal değil aynı zamanda opencart temalar alıp eklemek istiyorum. Sürekli eklemeler olacak yani. Yıllık 300 lira olsa mesela? Sitede 10 script olsa bile zaten tanesi 30 liraya gelir (dediğiniz gibi güncellemeler ve yeni script eklemesek diye yazdım bunu)