Merhaba,

kullanıcıları ömür boyu kendinize tutsak etmek istiyorsunuz. Ben abone olmam böyle bir sisteme, abone olanında aklından zoru vardır. Ödeme yapılmadığı zaman güncelleme alamama, içeriklere erişememe vs. gibi şeyler kullanılıyor zaten, fakat bu yöntem gerçekten aşırı geldi bana. Tabi ki yayınlayacağınız şeylerin kalitesi önemli burada ama yinede zor gibi.