Niye hep uzaylıları gelişmiş yaşam formu olarak görüyorlar anlamış değilim. Belki hayvandan farkı olmayan sadece içgüdüleriyle hareket eden türler vardır. Marslı keçinin uzay gemisine atlayıp dünyaya geleceğini düşünen varsa çok bekler.
Şimdi bahsedilen varlıklar gezegenler arası seyahat yapabiliyorsa gelişmiştir. Biz yıllardır doğru düzgün dünyadan aya gidemiyoruz.
O yüzden uzaylılara gelişmişlik atfediliyor.