Hatay semti candır. Ben de orada yaşıyorum. Hem insanları çok güzel hem de denize oldukça yakın. Metroya da yürüyüş mesafesi oldu mu mis gibi

Kesinlikle öneririm. Bu arada ben eşyalı 3+1'de kalıyorum. Evler normalde eski ama ben yenilenmiş, sıfıra yakın bir evde kalıyorum. Apartman eski ama ev ve eşyalar oldukça iyi, deniz manzarası ve terası da var ve 2.500 ödüyorum. Öyle düşünebilirsiniz.
Ama eşyasız vs 1.500 sularına da bulabilirsiniz muhtemelen. Semt olarak oldukça rahat edeceğinize ve metro sayesinde de her yere rahatlıkla ulaşabileceğine emin olabilirsiniz.
Öneriniz için teşekkürler. Hocam eşref paşa tarafı sizce nasıl ?