Banakadan almak dediğin gibi daha karlı sanırım ayrica yukarıda yazıldığı gibi hesaplamak mümkün değil baya detaylı bir hesap gerekli.
Çünkü 2018 den hesaplamaya başlamak saçmalık olur. Her ay ufak bir miktar alıyorsun. En mantıklı ve sağlıklı sistem her ayı ayrı ayrı hesaplamaktir.
Ayrıca bundan sonra ki dönemlerde alacaklara ekstra geçmiş olsun diliyorum. Enflasyon daha da arttığı için büyük bir sürprizle karşılaşacaklar.