Hayır hocam ben aldığım parayı ödemek istiyorum enflasyon parasını ödemek istemiyorum zaten mantıklı olanda bu değil mi? Enflasyonun sebebi ben miyim?
Ayrıca erken ödemek için iptal ettirdim borcumu hesaplamıyorlar hiç bir şekilde hesaplarsak 20 gün içinde ödemeniz gerek diyorlar belki yıllara göre aldığım krediden enflasyon miktarını hesaplamama yardımcı olacak biri vardır diye konu açtım.
BurakKeskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim anlamadığım nokta

20 aldınız toplamda 30 ödeyeceksiniz ama siz erken ödemek istiyorum diye 20mi ödemek istiyorsunuz?